lördag, juni 03, 2006

pånyttfödd entusiasm

så kan man närmast se det. jag har spelat hattrick i några år nu och entusiasmen, framgången och aktiviteten har väl gått i vågor. Ibland har jag låtit laget ligga i träda för veckor i sträck men nu är det andra bullar. Jag fixade avancemang i seriesystemet till den här säsongen och tempot visade sig vara ett helt annat. Division sex är inte att leka med. Jag har tagit avancerad datorteknik till hjälp för att tweaka fram den ultimata startelvan. Jag vet inte om jag ska tacka de fotbollstränargener som simmar om kring i mitt blod eller om jag ska misstro skaparna av "Hattrick manager". Programmet i fråga har använt sig av algoritmer ett par ljusår över mitt huvud och kommit fram till att jag använde en innerback som ytterback och vice verca.
Nåväl, på söndag kommer Cola-Cola på besök till BOB (Bank One Ballpark, min hemmaplan) och en seger är av nöden. Jag ligger sist med en ynka poäng på fem matcher. Snart vänder serien och det hade varit kul med plusstatistik på något lag iallafall.
Hattrick manager är kanske min räddning. Eller blir det min nya sjärnytterback som jag köpte in för 930 000 nu ikväll. Den som lever får se. Join the excitement på hattrick.org

2 Kommentarer:

At 6/03/2006, Blogger .gustav skrev...

Gaah... Du får mig att bli sugen på att spela Hattrick ju!!

 
At 6/04/2006, Blogger daniel skrev...

du är alltid välkommen tillbaka gustav.

 

Skicka en kommentar

<< Hem