lördag, oktober 18, 2008

determination

is not enough.

5.38 and I hereby declare that I officially  drop out, give up, fall by the wayside, drop by the wayside, throw in, throw in the towel, quit, chuck up the sponge or whatever you call it.

I'm old enough to put physical well-being before pride and stupidity. I will let Michael Phelps be better than me at something... besides swimming.

Joe is drunk off of food and has also dropped out. Patrick is battling himself but is officially still in the race.

3 Kommentarer:

At 10/19/2008, Anonymous Anonym skrev...

Det är bara att beklaga. Jag hoppades och trodde i det längsta, men men. Michael Phelps är väll övermänsklig på mer än bara simning.

 
At 11/04/2008, Anonymous Anonym skrev...

Det måste finnas något kaloririkt som inte innehåller sjukt mycket socker eller fett.
Jag är i vilket fall glad att du tagit mod till dig och gett upp.
Dock har du gjort mig nyfiken och fått mig att fundera på om jag skulle klara av denna dumhet.
Som tur är jag snål och gillar inte slöseri, vilket man minst sagt kan kalla detta itryckande av kalorier.

Hoppas din kropp återhämtar sig! =)
//Joysan

 
At 12/20/2008, Anonymous Anonym skrev...

Hur mycket kalorier fick ni i er?

Jag tyckte det var ett extremt roligt test, något som borde testas av en själv faktiskt.

 

Skicka en kommentar

<< Hem