onsdag, december 20, 2006

a tribute to y'all.

varför blogga?
varför ha en massa extra trassel med att skicka upp sina tankar på nätet när man likaväl kunde behålla dem i en dagbok? En dagbok hade onekligen varit smidigare, kräver ingen ström och finns tillgänglig 24/7. men... en dagbok känns meningslös eftersom den enda som skulle läsa den är jag själv - om ens det.
Nej en blogg tjänar ett dubbelt syfte. Jag får skriva om saker som berör mig samtidigt som andra kan läsa utan att de behöver smyga in på någon annans rum och leta fram dagboken i nattdukslådan.
Det är ju för Er jag skriver. Och att ni finns, det vet jag. Enligt min räknare på sidan har jag haft 30 besökare bara såhärlångt denna veckan.

Tack för att ni läser (och speciellt till er som kommenterar)

1 Kommentarer:

At 12/20/2006, Blogger Sajmon skrev...

Viktigt att avsluta med att klaga lite :)

 

Skicka en kommentar

<< Hem