fredag, april 11, 2008

Well done...


När ska jag lära mig? Bara en liten stund i solen tänkte jag, jag kan ta lite ledigt från uppsatsen och läsa läxan inför imorgon. Ungefär så tänkte jag nog. Den lilla stunden blev lite längre när det dök upp fler kompisar ute på gräset denna soliga dag. Stunden växte allt eftersom mina kompisar gick till sina respektive lektioner och andra kom tillbaka. Det är med andra ord mina kompisars fel, hade inte de varit så många så hade jag inte haft någon anledning att stanna i solen när jag efter en timme tröttnade på min bok. Nåja, jag har iallafall trollat bort min bonnabränna som jag skaffade mig i Phoenix för två veckor sedan.
På söndag ska det visst snöa säger dom som förstår sig på väder och vind.


Lisa: håll tyst.

4 Kommentarer:

At 4/11/2008, Blogger lisa skrev...

mmmhhm pfnghsp....!

(alltså, det är så det ser ut i serietidningar när ngn har munkavle o därför, ja, håller tyst helt enkelt.)

 
At 4/13/2008, Anonymous Anonym skrev...

hahahaha! skrattar gott, både åt dej och åt lisas kommentar! :)

 
At 4/13/2008, Blogger Totte skrev...

Bra Dalle, Första solbrännan ska kännas..

 
At 4/15/2008, Anonymous Anonym skrev...

stålborste... hade man sagt i min familj.

 

Skicka en kommentar

<< Hem