måndag, april 14, 2008

Pred 12:12 i praktiken


En dag lyfte jag blicken från min datorskärm, tittade bortom berget av urdruckna plugg-colas och blicken hamnade på min hylla med studielitteratur. Oh, well, jag tar ut och sätter tillbaka börcker därur dagligen men denna dag hade jag inte för avsikt att ta fram eller sätta tillbaka en bok (njae, jag är inte så organiserad att mina böcker alltid står på min hylla, de mest aktuella brukar snarare ligga i en tydligt oorganiserad hög på skrivbordet) utan idag slog det mig vilken mängd litteratur jag satt i mig under terminen. Jag har sedan tidigare skrivit om vilka kioskvältare jag som ingått under terminen.

Ibland blir man bara sådär barnsligt nöjd med sig själv. Jag har läst allt dethär. In full, es alles.
Men har jag lärt mig något?

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem